Nie tylko na przykładzie wypowiedzi osób związanych z daną stację telewizyjną, ale także rodzaju programów, które są do siebie zdumiewająco podobne, można zauważyć rywalizację niepublicznych stacji telewizyjnych. O co rywalizują i co chcą zyskać? Oglądalność, widzów i renomę. Dlatego, często zdarza się, że najważniejsze wydarzenia biznesowe, polityczne czy artystyczne, emitowane są na dwóch kanałach jednocześnie. Widz musi podjąć decyzję, którą ze stacji wybierze, a tym samym podwyższy jej oglądalność. W takim przypadku producenci muszą zadbać o to, aby mieć przewagę nad konkurencyjnym kanałem np. w postaci zatrudnienia znanej gwiazdy telewizji czy urozmaicenia transmisji konkursem bądź możliwością pozdrowienia bliskich na antenie poprzez wysłanie wiadomości sms. Ważne jest też, aby przywiązać odbiorców do siebie. Przykładowo w wolne wieczory, gdzie wiadomo jest, że dużo osób zasiądzie przed telewizorem, wyemitować ciekawy film – najlepiej, aby to była jego telewizyjna premiera lub aby był na tyle popularny, że wiele osób zechce go obejrzeć. Jeżeli skojarzymy stacje z tym, że jako pierwsza prezentuje nowości – częściej będziemy wybierać ją aniżeli konkurencję.

www.ideainteractive.pl

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułDyskoteki szkolne
Następny artykułSekta

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here