Współczesne stacje radiowe specjalizują się w puszczaniu muzyki. Tej najnowszej, ale i starych, dobrych przebojów. Piosenki przeplatane są wstawkami komentatorskimi, nieraz zresztą bardzo zabawnymi. Coraz częściej pojawiają się konkursy Internetowe (na stronie danej stacji radiowej) czy smsowe. Do wygrania są przeważnie płyty, ale to zawsze kilkadziesiąt złoty w kieszeni, a nie pozostawione w sklepie muzycznym. A to wszystko okolone jest jeszcze reklamami. Z wszystkich rodzajów reklam, ta radiowa jest chyba najmniej uprzykrzająca życie. Przeważnie rymowany tekst połączony jest ze skoczną melodią, czerpiącą z motywów ludowych lub znanych przebojów. Tym przyjemnym akcentem zamiast zwracać naszą uwagę na treść ogłoszenia, raczej odciąga ją w kierunku marzeń i wspomnień, które skojarzą się z danym kawałkiem. Reklam w radio jest zdecydowanie mniej niż w telewizji czy Internecie, choć to oczywiście zależy także od stacji i jej sponsorów. Mimo to znacznie przyjemniej posłuchać niewyróżniającej się specjalnie wstawki reklamowej stojąc w ulicznym korku niż podczas przerwy w ulubionym serialu bądź filmie.

www.legano.pl

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułTrudna droga
Następny artykułKonto

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here