Dobra reklama to dla wielu specjalistów od marketingu zdecydowanie za mało. Oni dążą do stworzenia najlepszych materiałów promocyjnych. Takich, które wejdą do reklamowego kanonu. Takich, z których hasła staną się powszechnie używanymi przez społeczeństwo powiedzeniami. I w końcu takich, które przekonają nawet wielkich niedowiarków do danego produktu lub usługi. Dobra, a raczej najlepsza reklama musi być oryginalna. To podstawowy warunek, choć bywa z nim bardzo trudno. Czasami bowiem twórcy reklam tak bardzo starają się wyróżnić, że zapominają o czytelności bądź też zrozumiałości przekazu. Bez tego warunku reklama nie ma najmniejszego sensu, ponieważ nie spełni swojej roli. Nie skłoni odbiorców, najczęściej konsumentów, do konkretnych postaw. W dobrym przekazie reklamowym jest i różnorodnie, najczęściej na skutek zastosowania odmiennych narzędzi, ale też prosto. Tak, by odbiorca zwrócił na reklamę uwagę, a następnie nieco się przy niej zatrzymał. I już po chwili wiedział, o co w tym chodzi.

www.pc-media.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here